٢٦‏/٤‏/٢٠٠٧

bala 3esh2 المشاغب


حزمان باشا
الكيبورد بايظة ومش فاضى اجيب واحدة تانية
الحمد لله انه بايظ
و كفايه سؤال واحد عايز ايه أكتر من كده

فليا سؤال على الاد
اتفضل يا غالي
انا تحت أمرك

ماذا يمثل لك كل من
مش مستريحلك شكلك بتهدي النفوس
باشا
لأني الأخ الأكبر بين أخواتي فطول عمري محروم من كلمة أخويا الكبير و بجد لما عرفت احمد بقى هو بالنسبة لي أخويا الكبير
أحمد حد جميل جدا جدا
فرعون
فرعون بقى نفسه يطخني عيارين
بصراحه انا مقصر معاه جدا بيسأل عليا دايما و يبعتلي رسايل خاصة بس انا معنديش دم
مع اني و الله العظيم بحبه جدا و نفسي أقابله بس مكسوف منه
ان شاء الله لو هقابل الانترنتيين قريبا هتصل بيه و اتمنى يوافق يقابلنا
و لو رفض يبقى عنده حق
دودو
دودو بنت بلد جدعه تخدم أي حد من غير ما تنتظر مقابل
أحيانا بحس أنها بئر من الأحزان و ان نفسها تصرخ بس عاجبني صمودها و عطائها
ربنا يكرمها و يبدل أحزانها أفراح و سعاده
تقية
أمل و تفاؤل
متستغربش لو قولتلك ان هي اللي مصبراني على بلاوي الدنيا
نائح الطلح
محمد فراج و نعم الأخ و الصديق
العلم الجم و الأدب البليغ و الشاعر المرهف
بس لو يلتزم بمواعيده شويه
لافر مان
القلب الطيب و الدم الخفيف و الصوت العذب الجميل
شخص نادر الوجود فعلا
ابو دماغ عالية
من سوء حظي اني ما تعاملتش معاه بشكل مباشر الفترة اللي فاتت
و من حسن حظي اني هتعامل معاه بشكل مباشر الفترة اللي جايه
لكن من خلال مشاركات المدرسة هو حد انا بحترمة جدا جدا
بلا عشق
بلاعشق بقى ده اللي مدي للمدرسة طعم
بتعجبني صراحته جدا الخاليه من أي مجاملات
حسنى
ربنا يوفقه و ينجحه و يرجعهولنا بالسلامة
كتله نشاط متحركة لا تكل و لا تمل
و ان شاء الله بعناده و إصراره و نشاطه هيكون حاجه عظيمة نفتخر جميعا بها
زهرة الصبار
بص بقى عشان الكلام عن زهرة الصبار ليه جو تاني خالص
عارف لما تيجي تتكلم عن زمن حالم بطئ رومانسي بتقول ايه
ده كانت ايام جدتي و جدتك
زهرة الصبار بجد ما تبقى من زمن جدتي و جدتك
الهدوء و الحنان و الطيبة و الحكمة
-------------------
أحمد بلا عشق ده حد قلبة أبيض و اللي في قلبه على لسانه
مش بس كده لأ
كمان اللي في قلبه في توقيعة سهل جدا انك تعرف الموود بتاعه من توقيعه
ربنا يتمملك بخير يا أحمد

ليست هناك تعليقات: